مرجع دانلود پایان نامه , مقاله و تحقیق های دانشجویی و دانش آموزی

دسته بندی محصولات

اطلاعیه فروشگاه

کلیه محصولات موجود در این فروشگاه ، به صورت کاملاً اختصاصی بوده و از همکاران عزیز و گرامی تقاضامندیم از انتشار آن ها بدون ذکر منبع خودداری نمایند. بانک بسیار کاملی از پایان نامه ، مقاله و تحقیق های دانشجویی و دانش آموزی در آرشیو ما موجود می باشد. در صورتی که موفق به پیدا کردن مقاله مورد نظر خود نشدید ، جهت سفارش پایان نامه ، مقاله و تحقیق ، با شماره تماس 09107604121 و یا آدرس ایمیل cn.psgd@gmail.com ارتباط برقرار نمائید.

تبلیغات تجاری

تبلیغات تجاری

عنوان: تبلیغات تجاری

قالب بندی: WORD

تعداد صفحات: 18

این تحقیق در مورد تبلیغات تجاری می باشد و تاریخچه ، تعریف و آثار اقتصادی و فرهنگی تبلیغات را مورد بررسی قرار می دهد. این تحقیق به دانشجویان رشته های روابط عمومی ، مدیریت و دیگر رشته های مرتبط پیشنهاد می گردد.

مقدمه

بعد زمانی تبلیغ را نمی توان از تاریخ انسان تفکیک کرد. تبلیغات با نقطه آغازین خلقت انسان وهبوط آدم بر زمین پیوند دارد. چرا که انسان از یک سو دارای فکر و اعتقاد است و از سوی دیگر مصالح حیاتی ویژه دارد.

تاریخ پر نشیب و فراز جوامع انسانی گواهی می دهد که تبلیغ و ارتباط فکری و اعتقادی در هیچ عصر و زمانی از هیچ جامعه ای جدا نبوده است.

تاریخچه ی تبلیغ:

بعد زمانی تبلیغ را نمی توان از تاریخ انسان تفکیک کرد. تبلیغات با نقطه آغازین خلقت انسان وهبوط آدم بر زمین پیوند دارد. چرا که انسان از یک سو دارای فکر و اعتقاد است و از سوی دیگر مصالح حیاتی ویژه دارد.

تاریخ پر نشیب و فراز جوامع انسانی گواهی می دهد که تبلیغ و ارتباط فکری و اعتقادی در هیچ عصر و زمانی از هیچ جامعه ای جدا نبوده است. حتی جوامع ساده و ابتدائی نیز ناگزیر بوده اند پیام های خود را در رابطه با مسائل مشترک حیاتی به هر نوع ممکن از نقوش حجاری، دود، آتش، تصاویر، پرچم ها، اشارات، جارچی ها، کبوتران، سمبل ها و ابزار ها به همنوعان خود منتقل کنند. دایرة المعارف(کالبز) در این باره می نویسد: تاریخ تبلیغات تاریخچه گسترش و عمومی عقائد است، علامات، سخنوری ها، سمبل ها، آرزوها، رنگ آمیزی، نقاشی ها و کنده کاری های ابتدائی وعلامات ارتباطی به شیوه ابتدائی مسائل تبلیغاتی بود که پیش از اختراع خط به کار می رفت به هر حال قرن ها توانایی خواندن و نوشتن محدود به افراد اندکی بود و در تواریخ آمده که فراعنه بر دیوار معابد و احرام، رموزی را نقش می کردند دال بر اخبار سیاسی و پیروزی های جنگی داشت و نیز رموزی که دال بر عبارات و معاملات بود دانشمندان باستان شناس درآثارباستانی عراق نشریه ای مربوط به1800 سال قبل از میلاد یافتند که کشاورزان را به افشاندن بذر و بر داشت محصول و مبارزه با آفات نباتی، راه نمایی می کرده است. از قدیمی ترین ادوار تمدن فرهنگ انسان، فلاسفه، نویسندگان، هنرمندان، شعرا و خطبا از دانش و فن، هنر و فلسفه درتبلیغات یاری جسته، دراین زمینه کتاب ها نوشته اند و نخستین جریده رسمی به منظور تبلیغات در سال 91 قبل از میلاد در چین صادر شد.

فهرست مطالب

مقدمه
تاریخچه ی تبلیغ
تعریف تبلیغ
هدف از تبلیغات تجاری
آثار تبلیغات تجاری
آثار اقتصادی تبلیغات تجاری
آثار اجتماعی تبلیغات تجاری
آثار فرهنگی تبلیغات تجاری
آثار سیاسی تبلیغات تجاری
نتیجه گیری
منابع


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,400 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
Tablighate-Tejari_1821983_6705.zip460.7k